عراقیه، علیرضا؛ فتحی واجارگاه، کوروش، فروغی ابری، احمدعلی و فاضلی، نعمت الله. 1390. قومیت پدیده ای آکسیمورون در برنامه درسی صریح مدارس متوسطه ایران. فصلنامه نوآوری های آموزشی، شماره40 ، سال دهم، 85-75.
ادیب منش، مرزبان و نصر، احمدرضا. (1395). ملاحظات روششناختی پژوهش در حیطه برنامه درسی در ایران و آمریکا. مطالعات برنامه درسی، (40)11،.95-12
پورجعفریان، زهرا، خدابنده لو، روحالله، و عصاره، علیرضا. (1398) . مروری بر سه دهه پژوهش در حوزه آموزش شهروندی: یک تحلیل شبکههای اجتماعی. فصلنامه فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی،9(3 (پیاپی 35)), 121-141.
حسینی، سید علی، گرامی راد، فاطمه، و زارع زردینی، طیبه. (1398). تحلیل جریان علمی پژوهشهای حسابرسی در پایگاه اطلاعاتی وب آو ساینس. دانش حسابداری مالی. (6)4،25-46.
doi: 10.30479/jfak.2020.11135.2500
خدابنده لو، روح اله، مهران، گلنار، محسنی، هدی سادات، و رجبی، فهیمه. (1398). مطالعه تحلیلی توسعه حرفهای در آموزشوپرورش پیشدبستانی: مروری بر تحقیقات انجامشده در طی 36 سال گذشته. اندیشههای نوین تربیتی15(1)،7-26.
خدابنده لو روح ا، مؤمنی راد اکبر، زاهدی محمدهادی، ملکی آزاده.(1401). تحلیل شبکههای کتابشناختی در حوزه یادگیری معکوس. تعامل انسان و اطلاعات. 9(2).67-82.
جلالی شیجانی، فاطمه، و شیرزاد، مجید. (1400). متنکاوی: مفاهیم و روش ها. ترویج علم، (2) 12.165-201.
جمالی، مریم، اسماعیلی، محمد رضا، و نیک آیین، زینت. (1401). بررسی مقایسهایی تاثیرات دو روش تدریس مشارکتی و رقابتی درس تربیت بدنی بر مشارکت ورزشی دختران دارای اضطراب اجتماعی اندام: نقش تعدیل کننده عزت نفس. مطالعات برنامه درسی 17(66).289-314.
کرمی، غلامرضا، دولت زارعی، احسان، و فرجی، امید. (1401). بیستویک سال تحقیقات رفتاری حسابداری: تجزیهوتحلیل کتابشناختی. مطالعات تجربی حسابداری مالی19(71), 165-201.
گلرخی، فاطمه، حاج حسینی، منصوره و دهقانی،مرضیه (1401). تحلیل تکالیف کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم از منظر توجه به مولفههای درگیری تحصیلی. مطالعات برنامه درسی. (65)17 ،215-244 .
ملانظری مهناز، گرامی راد فاطمه (1400). تحلیل جریان علمی پژوهشهای حسابداری رفتاری در پایگاه اطلاعاتی وب آو ساینس. دو فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری; ۶ (۱۲)، ۵۵-27.
مصطفی حاتمی، امیر، صبور، محمدرضا، & نیکروان، مرتضی. (1401). تحلیل بیبلیومتریک تحقیقات صورت گرفته درخصوص خاکستر زبالهسوز طی سالهای 2000 تا 2020. نشریه مهندسی عمران امیرکبیر،(8)54 ،3025-3040. doi: 10.22060/ceej.2022.20084.7339
Alegre, F, Moliner, L, Maroto, A, & Lorenzo-Valentin, G. (2020).
Academic Achievement and Peer Tutoring in Mathematics: A Comparison Between Primary and Secondary Education. SAGE Open, 10(2), 2158244020929295.
https://doi.org/10.1177/2158244020929295
Ayvazo, S, & Aljadeff-Abergel, E. (2019).
Classwide peer tutoring in a martial arts alternative education program: Enhancing social and psychomotor skills. Preventing School Failure: Alternative Education for Children and Youth, 63(4), 359-368.
https://doi.org/10.1080/1045988X.2019.1619509
Boud, D, & Lee, A. (2005). ‘Peer learning’as pedagogic discourse for research education. Studies in higher education, 30(5), 501-516.
Choi, J. A, Kim, O, Park, S, Lim, H, & Kim, J. H. (2021). The effectiveness of peer learning in undergraduate nursing students: a meta-analysis. Clinical Simulation in Nursing, 50, 92-101.
Donthu, N, Kumar, S, Mukherjee, D, Pandey, N, & Lim, W. M. (2021).
How to conduct a bibliometric analysis: An overview and guidelines. Journal of Business Research, 133, 285-296.
https://doi.org/https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.04.070
Fuchs, D, Fuchs, L. S, Mathes, P. G, & Simmons, D. C. (1997).
Peer-Assisted Learning Strategies: Making Classrooms More Responsive to Diversity. American Educational Research Journal, 34(1), 174-206.
https://doi.org/10.3102/00028312034001174
Greenwood, C. R, Delquadri, J. C, & Hall, R. V. (1989). Longitudinal effects of classwide peer tutoring. Journal of Educational Psychology, 81(3), 371.
Herrmann-Werner, A, Gramer, R, Erschens, R, Nikendei, C, Wosnik, A, Griewatz, J, Zipfel, S, & Junne, F. (2017). Peer-assisted learning (PAL) in undergraduate medical education: An overview. Zeitschrift fur Evidenz, Fortbildung und Qualitat im Gesundheitswesen, 121, 74–81. https://doi.org/10.1016/j.zefq.2017.01.001
Kanda, T, Hirano, T, Eaton, D, & Ishiguro, H. (2004).
Interactive Robots as Social Partners and Peer Tutors for Children: A Field Trial. Human–Computer Interaction, 19(1-2), 61-84.
https://doi.org/10.1080/07370024.2004.9667340
Moliner L, Alegre F (2020) Effects of peer tutoring on middle school students’ mathematics self-concepts. PLoS ONE 15(4): e0231410. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0231410
Lu Y, de Vries WT. A Bibliometric and Visual Analysis of Rural Development
Research. Sustainability. 2021; 13(11):6136.
https://doi.org/10.3390/su13116136
Ochoa Jiménez, S, García García, A. R, Valdez del Río, S, & Jacobo Hernández, C. A. (2022). Entrepreneurship in Tourism Studies in the 21st Century: A Bibliometric Study of Wos and Scopus. SAGE Open, 12(2). https://doi.org/10.1177/21582440221102438
Rohrbeck, C, Ginsburg-Block, M, Fantuzzo, J, & Miller, T. (2003).
Peer-assisted learning interventions with elementary school students: A meta-analytic review. Journal of Educational Psychology, 95, 240-257.
https://doi.org/10.1037/0022-0663.95.2.240
Roscoe, R. D, & Chi, M. T. H. (2007).
Understanding Tutor Learning: Knowledge-Building and Knowledge-Telling in Peer Tutors’ Explanations and Questions. Review of Educational Research, 77(4), 534-574.
https://doi.org/10.3102/0034654307309920
Ten Cate, O, & Durning, S. (2007). Dimensions and psychology of peer teaching in medical education. Medical teacher, 29(6), 546-552.
Thurston, A, Cockerill, M, & Chiang, T-H. (2021).
Assessing the Differential Effects of Peer Tutoring for Tutors and Tutees. Education Sciences, 11(3), 97.
https://www.mdpi.com/2227-7102/11/3/97
Topping, K. J. (1996).
The effectiveness of peer tutoring in further and higher education: A typology and review of the literature. Higher Education, 32(3), 321-345.
https://doi.org/10.1007/BF00138870
Topping, K, Buchs, C, Duran, D, & van Keer, H. (2017). Effective Peer Learning: From Principles to Practical Implementation (1st ed.). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315695471
Yu, Y, Li, Y, Zhang, Z, Gu, Z, Zhong, H, Zha, Q, Yang, L, Zhu, C, & Chen, E. (2020). A bibliometric analysis using VOSviewer of publications on COVID-19. Annals of translational medicine, 8(13), 816. https://doi.org/10.21037/atm-20-4235